Mijn favoriete Instagram-accounts

Ik denk dat Instagram momenteel mijn favoriete vorm van social media is. Niks fijners dan na een lange dag gedachteloos plaatjes kijken. De afgelopen tijd zijn een paar accounts die ik op dit platform volg, favorieten geworden. Vandaag deel ik ze met je!

1. phuckyoquote



Op een dag zat ik bij de populaire posts van de dag te kijken. Daar zat een quote van dit account tussen. Nieuwsgierig ging ik naar het account en toen betrapte ik mezelf erop dat ik wel erg veel quotes likete. Voor originele, goede quotes moet je zeker bij @phuckyoquote zijn. Het is trouwens een Nederlands account met ruim 1,3 miljoen volgers!

2. 100flavoursuk



Mijn kennismaking met dit account lijkt op die met @phuckyoquote. Ik kwam al een paar keer posts van dit Britse account tegen bij de populaire posts van de dag. Ik bekeek het account, likete wel erg veel en besloot het toen te gaan volgen. Voor fotografie, mode en mooie snapshots van celebs moet je bij @100flavoursuk zijn.

3. ellentvshow



Dit account leerde ik kennen door een studiegenote. Hier kan ik kort en krachtig over zijn. Voor je dagelijkse dosis (originele) humor moet je bij @ellentvshow zijn!

Dit waren mijn favorieten op Instagram! Ik like intussen even door…

Wat zijn jullie favoriete Instagram-accounts?

Geef een reactie

