Cultuurtip: Theaterfestival De Parade

Op 19 juni begon hier in Rotterdam Theaterfestival De Parade. Ik was er nog nooit geweest, maar had er al veel goeds over gehoord. Het zou erg gezellig zijn, met activiteiten en theatervoorstellingen voor alle leeftijden. Een paar dagen geleden besloot ik er dan ook een kijkje te gaan nemen. Ik heb geschilderd, poffertjes gebakken en gegeten, twee voorstellingen gezien en Arabische tapas gegeten. De verhalen vooraf bleken waar te zijn: ik heb het naar mijn zin gehad! 

AfbeeldingMijn meesterwerk. Who’s Picasso anyway?

Afbeelding

Arabische tapas met brood. Mmmmmm…

Voor de mensen die nog willen gaan: De Parade is nog tot en met morgen, 29 juni, in Rotterdam. Morgen duurt het tot twaalf uur ’s avonds. Daarna trekt het festival naar andere steden. Kijk voor meer informatie op de website.

Zijn jullie naar De Parade geweest of gaan jullie nog?

One thought on “Cultuurtip: Theaterfestival De Parade

  1. Pingback: TAG: I love summer! | overjoyced

Geef een reactie

