Vision boards

Vandaag heb ik een vision board gemaakt. Vision boards zijn collages van knipsels uit tijdschriften waarmee je jouw dromen, doelen en wensen in beeld brengt. Het liefst maak je het op een canvas doek, maar ik heb gewoon beide kantjes van een A4’tje gebruikt. Ik ben trots op het resultaat en laat het dan ook graag zien in deze blogpost. De plaatjes en woorden licht ik ook nog even toe. Let’s go!

Voorkant

 Eten & Drinkenik houd ervan en geniet er met volle teugen van. Ik wil zeker nieuwe eetgelegenheden, gerechten en drankjes blijven ontdekken!

– Jungle print sleehakken: sleehakken zijn de fijnste hakken om op te lopen en een zomerse jungle print maakt het plaatje natuurlijk helemaal af! Een tijdje terug zag ik het perfecte paar sleehakken met zo’n printje bij Invito.

Essence Long Lasting Eye Pencil: ooit had ik oogpotloden in alle kleuren van de regenboog: blauw, turquoise, lila, geel… Op een dag besloot ik ze echter weg te gooien, omdat ik ze al heel lang niet meer gebruikt had. Nu wil ik ze weer! Deze gouden kleur lijkt me erg mooi! Sowieso zijn oogpotloden van Essence van goede kwaliteit.

Saskia Noort – Debet: ik hoor alleen maar goede verhalen over de boeken van Saskia Noort en zo ook over haar boek Debet. Dit is een thriller en dat komt mooi uit, want ik wil graag meer thrillers gaan lezen!

Glow: een tip voor iedereen!

‘Een man moet me wel verdienen’: tja… Moet ik hier nog woorden aan vuil maken? Quote van Rihanna.

Love: spread it. Liefde is zo belangrijk.

Een opvallende ring: altijd goed als eye catcher aan je hand.

Dior – J’adoreik heb ooit aan dit parfum gesnuffeld in een parfumerie. Wat een heerlijke, chique geur! Helaas ligt het momenteel buiten mijn budget.

Stage: het podium is mijn lust en mijn leven. Ik voel me er thuis. Ik hoop dit jaar weer een keer ergens op een podium te staan.

MaxFactor False Lash Effect Mascara: ik heb nieuwe mascara nodig, haha. Goede verhalen gehoord over deze!

Een leren broek: al een hele tijd hip, maar ik heb helaas nog niet het perfecte exemplaar kunnen scoren. Leer vind ik lastig materiaal. Een leren broek kan zowel vrouwelijk als stoer staan!

‘Gij zult uw curves koesteren. Amen!’: curves zijn vrouwelijk. Curves zijn prachtig. Wees er trots op! If you got it, flaunt it.

–  Parijs: don’t shoot me, but I’ve never been to Paris. Ik wil heel graag naar de Lichtstad voor een echte pain du chocolat, een boottochtje over de Seine en een bezoekje aan de Eiffeltoren!

New York: concrete jungle where dreams are made of, there’s nothing you can’t do!

nude lipstick: ik heb nog alleen maar felle kleuren lipstick, dus een naturel tintje is welkom. My lips, but better.

Summer of love: de zomer is het fijnste seizoen en wat is er nou leuker dan dat te delen met de mensen van wie je het meest houdt?

Party: ik ben een echte party animal en houd van dansen. Ik hoop dan ook nog veel goede feestjes mee te maken!

Sterk: wees en blijf sterk, wat er ook gebeurt! Everybody wants happiness, no one wants pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

Gladiatorsandaaltjes: de ideale zomerschoenen, want ze zien er leuk uit en lopen fijn! Wat wil je nog meer?

Jay Z – Decoded: Jay Z is één van mijn favoriete artiesten, dus ik wil zijn boek graag lezen!

Een achterwerk net als dat van J. Lo: ze heeft mooie billen, punt!

Hakken van Christian Louboutin: mijn liefde hiervoor heb ik al eens eerder geuit!

Achterkant

City trips: het is altijd leuk om steden te ontdekken, zowel in binnen- als buitenland!

Enjoy: geniet! Van grote én kleine dingen.

Stylish: dit woord betekent voor mij niet zozeer dat je alle trends volgt, maar meer dat je een eigen stijl durft te hebben en te tonen. 

Happy: because I’m… Wat je ook doet, zorg ervoor dat het je gelukkig maakt!

Ik moet eerlijk zeggen dat ik eerst niet zo gemotiveerd was om een vision board in elkaar te zetten. Het gaat zo lang duren om geschikte plaatjes en teksten te vinden, dacht ik, maar dat viel reuze mee. Het was ook leuk om op zoek te gaan. Daarnaast is het interessant hoe uit zo’n vision board een bepaald karakter blijkt. Natuurlijk hoef je niet per se alleen maar dromen, doelen en wensen op je vision board te zetten, maar kun je ook gewoon plaatjes en/of teksten plakken die je leuk/mooi vindt. Keep calm and see my vision!

Hebben jullie weleens een vision board gemaakt?

20140707-133534-48934208.jpg

20140707-133532-48932392.jpg

Geef een reactie

